• ‘İndirimli’ Çiğ Köfte Tüketen 28 Öğrenci Hastaneye Kaldırıldı

    Bursa’nın İnegöl ilçesinde, marketten alınan ‘indirimli’ çiğ köfteyi yiyen 28 ortaokul öğrencisi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Olay, saat 11.00 sularında, Cerrah Mahallesi’ndeki bir ortaokulda gerçekleşti. 5/D sınıfındaki öğrenciler, bir marketteki indirim fırsatını değerlendirerek çiğ köfte aldılar. Ancak kısa bir süre sonra, öğrencilerde mide bulantısı ve kusma belirtileri ortaya çıktı. Okul yönetimi durumu sağlık ekiplerine bildirdi. Öğrenciler, ambulans ve özel araçlarla İnegöl Devlet…

    Read More…