Sultanbeyli İletişim Merkezi (SİMER) 7/24 Hizmete Girdi

Sultanbeyli’de uzman kadrosu, tam donanımlı teçhizatı, hızlı ve etkili çözüm ilkesiyle Sultanbeyli İletişim Merkezi (SİMER) 7/24 hizmete başladı. Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, vatandaş ile belediye arasındaki iletişim köprüsünü güçlendirmek amacıyla SİMER’i kurduklarını açıkladı.

Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş hizmetlerine aralıksız devam ediyor. Vatandaş odaklı çalışmalarını hızla sürdüren Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, hizmetlerine bir yenisini daha ekledi. Bu kapsamda kurulan Sultanbeyli İletişim Merkezi (SİMER), 7/24 hizmet verecek şekilde çalışmalarına başladı. SİMER, Sultanbeyli’de yaşayan vatandaşların belediyeyle hızlı ve etkin bir iletişim kurabilmesi adına tüm talep, istek, şikayet ve önerilerini iletebildikleri bir sistem olarak 7/24 hizmet vermeyi amaçlıyor.

Başkan Tombaş: “Hızlı ve etkili çözümün adresi SİMER”

Projenin Sultanbeylililerin talepleri doğrultusunda ortaya çıktığını dile getiren ve SİMER hakkında bilgiler veren Başkan Tombaş, “Sultanbeyli Belediyesi olarak ilçemize değer katmaya, vatandaşlarımıza sunduğumuz hizmetin kalitesini artırmaya devam ediyoruz. Bir yanda dev projeleri halkımızla buluştururken diğer taraftan da vatandaşlarımızla olan diyaloğu, muhabbetimizi artırıyoruz. En önem verdiğimiz konuların başında hemşehrilerimizin bizden talepleri geliyor. Vatandaşımızın isteklerini önemsiyoruz. Bundan dolayı iletişim alanına SİMER ile yeni bir bakış getiriyoruz. SİMER, ilçemize ve vatandaşlarımıza hayırlı olsun. Tüm hemşehrilerimiz talep, istek, şikayet veya önerilerini gönül rahatlığıyla iletebilir” dedi.

Son modern teknolojiyle altyapı yenilendi

SİMER’i kurarken vatandaşlar ile belediye arasındaki iletişimi hızlı ve etkin hale getirmeyi amaçladıklarını belirten Tombaş, “Çağrı merkezimizle tamamıyla yeniledik. Personel kadromuzu 2 kat artırdık. Teknik altyapımızı son modern teknolojiyle yeniledik. Mahallelere de İletişim Ofisleri açmaya devam ediyoruz. Böylece vatandaşlarımızın hem bireysel olarak hem de telefon veya dijital mecralar üzerinden bize ulaşmasını kolaylaştırdık” şeklinde konuştu. – İSTANBUL

Related Posts

Ruhsatsız Güzellik Merkezi ve Masaj Salonu Mühürlendi

Adıyaman’ın Kahta ilçesinde zabıta ekipleri, ruhsatsız faaliyet gösteren bir güzellik merkezi ve masaj salonunu kapatarak mühürledi. Belediye Başkanı Hallaç, ruhsat dışı işletmelere karşı denetimlerin süreceğini açıkladı.

MHP’nin hedefinde Ağıralioğlu var

MHP Genel Başkan Yardımcısı ve Ankara Milletvekili Sadir Durmaz, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla Yavuz Ağıralioğlu’na sert tepki gösterdi.

Tarım ve Orman Bakanı Yumaklı: Şap büyük oranda baskılandı, 8 ilde hayvan pazarları açılacak

Tarım ve Orman Bakanı Yumaklı, bazı illerde şap salgınının büyük oranda baskılandığı belirterek “Çanakkale, Tekirdağ, Edirne, Kırklareli, İstanbul, Kocaeli, Van ve Hakkari’de önümüzdeki hafta hayvan pazarlarını açacağız” dedi.

Anlaşmanın eli kulağında! Fenerbahçe’nin Dorgeles Nene için yaptığı teklifi ortaya çıktı

Kanat transferi için Salzburg’dan Dorgeles Nene’yi listesine alan Fenerbahçe’nin Avusturya ekibine sunduğu bonservis teklifi ortaya çıktı. Sarı-lacivertlilerin Salzburg’a teklifi 16+4 milyon euro. Avusturya ekibinin teklife sıcak baktığı ve tarafların anlaşmaya yakın olduğu belirtildi. 22 yaşındaki Nene daha önce Fenerbahçe altyapısında denemeye de alınmıştı.

Samsunspor’un Yabancı Oyuncu Atağı

Samsunspor, transfer yasağının sona ermesiyle 10 yabancı futbolcu alarak kadrosunu güçlendirdi.

Traktör uçurumdan devrildi: 5 yaralı

Osmaniye’nin Düziçi ilçesinde kontrolden çıkan traktör, uçuruma devrildi. Kazada 2’si çocuk 5 kişi yaralandı.